Share რატომ წვავს ბევრ ბენზინს იქნედ დავეხმაროთ მეგობრებს
#1
Posted 12 March 2010 - 12:49
1. არის ჩვენი მეგობარი ლევანის A6 2.8 ძრავით, ავტომატი, QUATTRO ..
სამწუხაროდ წვავს 100კმ-ზე 20 ლიტრას. (უმეტესად ვისოლის საწვავზე)
გამოცვლილი აქვს.. 3 ეგრედ წოდებული (სვეჩა) დანარჩენი 3 კარგ მდგომარეობაში იყოვო.
ოდნავ (პერებოიც)აქვს ავტომობილს.
შეცვლილი აქვს ჰაერის ფილტრი, საწვავის ფილტრი.
გასაწმენდია სავარაუდოდ ინჟექტორები, რადგნ არ გაუწმენდია..
გამოსაცვლელიაქვს ძრავის ზემოდან წნევის მილები.
ზეთი ოდნავ გასდის პრაკლადკიდან და არვიცით რა მდგომარეობაშია ბაბინები..
დაგვეხმარეთ რა გავაკეთოთ და როგორ.. რისი ბრალი შეიძლება იყოს რო წვავს 20 ლიტრს ქალაქის პირობებში (თან გორაობით)..
ეს ნამეტანი ბევრია, როცა მაქსიმუმ!! შეიძლება დაწვას 15-16 (არადა ალექსას A4 2.8 ავტომატი წვავს 14 ლიტრამდე)
2. დახმარება. არის ჩვენი მეგობარი ჯაბა A6 2.4 ძრავით, ავტომატი, წინა წამყვანი თვლებით
გამოცვლილი აქვს: ჰარეის ფილტრი, საწვავის ფილტრი, გასუფთავებულიაქვს ინჟექტორები (ოღონდ ბაკში სითხის ჩასხმით)
შეცვლილიაქვს ძრავის ზემოდან წნევის მილები. სავარაუდოდ კატალისატორიაქვს ჩაშლილი და 2 ვიხლოპის მილიდან,
რომელუც ერტად არის განთავსებული გამონაბოლქვი ერთიდან გამოდის ნორმალურად და მეორედან ძალიან ცოტა.
ქალაქის პირობებში უწვავს 18 ლიტრს, როცა მაქსიმუმ ქალაქში უნდა უწვავდეს და უწვავდა 12 ლიტრს. თან წინა წამყვანი
(თან გორაოიბით)ასხავს ლუკოილის პრემიუმს და სუპერს. წვა იგივე რჩება
დავეხმაროთ და ვისაც რამე რჩევას მივცემთ მიუთითოთ სახელი რომ გაითვალისწინონ. წინასწარ გიხდით მადლობას
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#2
Posted 12 March 2010 - 13:08
არც არის გამორიცხული რომ ორივე შემთხვევაში ერთი და იგივე პრობლემასთან გვქონდეს საქმე
პ/ს საერთოდ vw vs audi ს ავტომობილები იმით გამოირჩევიან რომ წვაში ცოტა მოიკოჭლებენ მაგალითისთვის მოვიყვან ემი ძმაკაცის მანქანას BMჭ 328 ავტომატი რომელიც ქალაქში უწვავს 11 ლიტრს მეტს არა და იშვიათობაა ისეთი აუდი (ფოლსიკა) რომელიც ამ მატორზე ამდენს წვავს საერთოდ თუ არსებობს


ეხლა რაც შეეხება ამ შემთხვევბს

აღსანისნავია რამოდენიმე ფაქტი :
1 . თავიდანვე ბევრს წვავდა ავტომობილი თუ ერთბააშად მოუმატა ( ესეიგი რაღაც პრობლემაა ან ვიღაც )
2. დაახოლებით რა პერიოდში მოიმატა ანუ დროის იმ მონაკვეთში რაიმე პრობლემა ხომ არ შეჰქმნია მანქანას

3 . ჩაატარეთ ექსპერიმენტი და ნახეთ წყნარი და "არაუხეში " დაძვრების გარეშე რამდენს გაგატარებთ 15 ლიტრი საწვავი

4 . ერთ ერტი მთავარი მეზეზი ის არის მომატებული წვის რომ ბევრ ადამიანს უხდება წამ და უწუმ გაჩერება და დაძვრა და ამის შედეგად ავტომობილი მაინც წვავს ბენზინს თუმცა ჩვენ არ ვმოძრაობთ ანუ გამოდის უფრო ცცოტას გავდივართ რისი რესურიც გვაქვს თუ ერთბაშად გავივლიდით

პ/ს დისერტაცია დავიცავი

#3
Posted 12 March 2010 - 15:56
არა გიო. ამათტან არცერთი ეს მიზეზი არარიოს.. სამწუხაროდ..
კი შეიძლება აუდი მეტს წვავს მაგრამ როიცა 2.8 20 ლიტრს და 2.4 18 დაწვავს ეს კატასტროფაა..
სიარულზეც ორივეს გატესყილი ყავს და წყნარად ატარებე, ზედმეტი გაზაობის და აგრესიული ტარების გარეშე
მაგრამ სამწუხაროდ მაინც იგივეა...
აბა კიდე ვინ რას იყტყვის და ვინ რითი დაგვეხმარება.
მე ლევანის პრობლემაზე მგონიარო ინჟექტორებს აქვს პრობლემა.
რადგან არ გადის წესივრად. აქედან გამომდინარე შეფრქვევა მეტი უნდა, გაზიც მეტი უნდა და სმესი ვერ რეგულირდება.
სხვა საწვავაზე უნდა შემოწმება
და ჯაბას შემთხვევაში მგონუიარო იქაც ანალოგიურად იმ სითხით არაფერი არ იწმინდება ნორმალურად და ამას დამატებული კატალიზატორია ჩაშლილი
რაც გამონაბოლქვის გამოსვლას უშლის ხელს და ამიტომ სიმძიმის დაძლევაში და რარაც სიჩქარის გასნავითარებლად მეტი გაზი ჭირდება
და ხანგრძლივი. რის გამოც მეტს წვავს..
უფრო კომპეტენტურებმა თქვენი აზრი დაწერეთ რო დავეხმაროთ მეგობრებს..
www.audiclub.ge
კლუბის ადმინისტრაცია.
#4
Posted 12 March 2010 - 16:26
ესეიგი ჩემს შემთხვევაში რა ხდება, ლევან შენც გადაამოწმე ეს ყველაფერი.
დავიწყოთ აქედან:
1. ბენზინასოსის წნევა კარგია,
2. ჰაერის და ბენზინის ფილტრები დავცლილია,
3. ბენზინის, აბრატნის და მესამეა კიდე რაღაც შლანგი გაჭედილი არ არის,
4. წრედში ბენზინის წნევა არის 4, ასე უწერია კიდეც პრისკებთან რომ პატარა მრგვალი რკინაა იმაზე,
5. დროსელი-ზასლონკა იდეალურად მუშაობს, ზასლონკა 5 000-ზე იღება,
6. მატორის თავზე რომ პატარა საჰაერო მილებია დავცვალე ყველა და მუშაობს,
7. სვეჩები, პროვოდები, ბაბინები კარგია,
8. გადაცემათა კოლოფი კარგია,
9. დიაგნოსტიკაზე არაფერ შეცდომას არ წერს!
10. სვეჩები რომ მოვხსენი ძალიან თეთრია (ფურცელივით თეთრი)..
ხო პრისკებ რაც შეებება, მანამდე მოვხსენი და ხსნარით გავწმინდე, რომ არაფერი უშევლა მერე ჩავასხი ბაკში რაღაც სხვა სპეციალური ხსნარი,
ძალიან ეკონომიურად ვატარებ მანქანას, თითქმის სულ დავაგორებ...
ესეიგი რა მეეჭვება მე...
ჟაჟიგანია მგონია რატომღაც, მაგრამ მაგან ძაგძაგი და პერებოი იცის, გაწევაშიც მოიკოჭლებს, ჩემი კი საკაიფოდ დარბის...
ადრე კომპიუტერზე წერდა ლამბდაზონდებს, წავშლიდი და 1 საათში ისევ ეწერა შეცდომა, მაშინაც იგივე ბენზინს ვასხამდი რასაც ახლა,
შესაძლოა ლამბდებიც იყოს,
მითხრეს ვოზდუჰამერი ნახეო მაგრამ ჩემი აზრით ეგ რომ გაფუჭებული იყოს ეგრევე დაწერდა.
გლუშიტელი გაჭედილი რომ იყოს უკან ბოლიც არ გამოვიდოდა შესაბამისად,
სხვა რა რჩება ბიჭებო? რა შეიძლება კიდევ რომ გამოვრიცხოთ?
#5
Posted 12 March 2010 - 16:28
გიო, ეგ შენი ძმაკაცის ტროიკა - სხვა მძღოლის ხელში 14-ს დაწვავს გორაობით

Mr ika
ლევანის:
მემგონი შენ თვითონვე უპასუხ ძირითად პრობლემებს.
Quote
ოდნავ (პერებოიც)აქვს ავტომობილს.
გასაწმენდია სავარაუდოდ ინჟექტორები, რადგნ არ გაუწმენდია..
გამოსაცვლელიაქვს ძრავის ზემოდან წნევის მილები.
მთავარი პრობლემები ჯერ კიდევ ღიად აქვს და როგორ დაუწვავს ცოტას!
-სვეჩები იცვლება 30'000-ში მაქსიმუმ. დარწმუნებული ვარ misfire-ები ოხრად იქნება გამოსაცვლელ ცილინდრის მხარეზე.
-ინჟექტორი ჰა-ჰა 150'000 გაატარო - მერე უეჭველი უნდა გაიწმინდოს.
ჯაბას:
Quote
- მომილოცავს - ნაგავიც წაიღო ბაკიდან ინჟექტორებში და უარესად გაჭედა

Quote
რომელუც ერტად არის განთავსებული გამონაბოლქვი ერთიდან გამოდის ნორმალურად და მეორედან ძალიან ცოტა.
- ნუ აქ საერთოდ პრობლემების ბუდე ყოფილა და რა ეკონიმიაზეა საუბარი - სირცხვილია!

#7
Posted 12 March 2010 - 16:33
AL Janinny, on 12 March 2010 - 04:28 PM, said:
გიო, ეგ შენი ძმაკაცის ტროიკა - სხვა მძღოლის ხელში 14-ს დაწვავს გორაობით

რატო დაწვავს ? ეგ ტროიკა სტაბილურად წვავს ეგრე ალბათ იმიტომ რომ მეც ეგრე მიწვავს

#9
Posted 12 March 2010 - 16:35
Mr ika, on 12 March 2010 - 12:49 PM, said:
1. არის ჩვენი მეგობარი ლევანის A6 2.8 ძრავით, ავტომატი, QUATTRO ..
სამწუხაროდ წვავს 100კმ-ზე 20 ლიტრას. (უმეტესად ვისოლის საწვავზე)
გამოცვლილი აქვს.. 3 ეგრედ წოდებული (სვეჩა) დანარჩენი 3 კარგ მდგომარეობაში იყოვო.
ოდნავ (პერებოიც)აქვს ავტომობილს.
შეცვლილი აქვს ჰაერის ფილტრი, საწვავის ფილტრი.
გასაწმენდია სავარაუდოდ ინჟექტორები, რადგნ არ გაუწმენდია..
გამოსაცვლელიაქვს ძრავის ზემოდან წნევის მილები.
ზეთი ოდნავ გასდის პრაკლადკიდან და არვიცით რა მდგომარეობაშია ბაბინები..
დაგვეხმარეთ რა გავაკეთოთ და როგორ.. რისი ბრალი შეიძლება იყოს რო წვავს 20 ლიტრს ქალაქის პირობებში (თან გორაობით)..
ეს ნამეტანი ბევრია, როცა მაქსიმუმ!! შეიძლება დაწვას 15-16 (არადა ალექსას A4 2.8 ავტომატი წვავს 14 ლიტრამდე)
1. შეცვალოს ბენზაკალონკა
2. 3 ეგრე წოდებილი სვეჩა არ იცვლება!
ან 6 ან არც ერთი.
რა იყო გაპუჭებული სვეჩებზე შიგნი იზოლატორი ტუ გარეთა?
3. რო არი შეცვლილი ჰაერის ფილტრი, საწვავის ფილტრი კარგია
4 ინჟექტორები, არარი აუწილებელი გასაწმენდი ავ ეტაპზე
5 "გამოსაცვლელიაქვს ძრავის ზემოდან წნევის მილები" შეცვალოს ვინ უშლის ხელს?(ხო იცის?)
6 ზეთი არ უნდა ოდნავ გასდიოდეს პრაკლადკიდან შესაწვლელია
7. "არვიცით რა მდგომარეობაშია ბაბინები" ბაბინა სულ 3 ცალი დგას ორ-ორი წილინდრზე, აკედან გამოდინარინე ნორმალერ მდომარეობაშია
მაღალ ვოლთიანი კაბელე გასასინჟია? თუ ზეთში არის ეგრევე შეგიდლია გადააგდო და შეცვალო ძეთიანები
8. ჩემი 2.8 ჩამს 15-16 ლიტრა ქალაკში წინა მანქანა წვავდა 14-15 ლიტრა
#11
Posted 12 March 2010 - 16:43
Mr ika, on 12 March 2010 - 12:49 PM, said:
2. დახმარება. არის ჩვენი მეგობარი ჯაბა A6 2.4 ძრავით, ავტომატი, წინა წამყვანი თვლებით
გამოცვლილი აქვს: ჰარეის ფილტრი, საწვავის ფილტრი, გასუფთავებულიაქვს ინჟექტორები (ოღონდ ბაკში სითხის ჩასხმით)
შეცვლილიაქვს ძრავის ზემოდან წნევის მილები. სავარაუდოდ კატალისატორიაქვს ჩაშლილი და 2 ვიხლოპის მილიდან,
რომელუც ერტად არის განთავსებული გამონაბოლქვი ერთიდან გამოდის ნორმალურად და მეორედან ძალიან ცოტა.
ქალაქის პირობებში უწვავს 18 ლიტრს, როცა მაქსიმუმ ქალაქში უნდა უწვავდეს და უწვავდა 12 ლიტრს. თან წინა წამყვანი
(თან გორაოიბით)ასხავს ლუკოილის პრემიუმს და სუპერს. წვა იგივე რჩება
დავეხმაროთ და ვისაც რამე რჩევას მივცემთ მიუთითოთ სახელი რომ გაითვალისწინონ. წინასწარ გიხდით მადლობას
1. აქვს პერებოი ტუ არა?
2. ჩეკი ხომ არ ანთია? დიაგნოსტიკა ხომ არ გააკეთე?
3. 2.4 წვავს იგივე რაც 2.8 ესეგი 14-15 ლიტრა გამოაკლოდ QUATTRO გამოვიდა 13-14 ლიტრა ქალაქში ნორმა
#14
Posted 12 March 2010 - 16:53
AL Janinny, on 12 March 2010 - 04:49 PM, said:
-ვოზდუხამერს 'გონია' რომ კარგად მუშაობს, ამ დროს 'ატყუებს' ბორტკომპიუტერს (დიაგნოსტიკასაც ატყუებს

საღოლ Goshkage-ს, კარგად ახსნა.
რა ზეთის წვამ ხუმრობ?
ყოველ 8 000-ზე ვცვლი ზეთს და შეცვლიდან შეცვლამდე 500-700 გრამს იმატებს
თან არც ბოლავს..
ნუ მიხეთავ გულს


#15
Posted 12 March 2010 - 16:59
#16
Posted 12 March 2010 - 17:00
_JABA_, on 12 March 2010 - 04:26 PM, said:
ესეიგი ჩემს შემთხვევაში რა ხდება, ლევან შენც გადაამოწმე ეს ყველაფერი.
დავიწყოთ აქედან:
1. ბენზინასოსის წნევა კარგია,
2. ჰაერის და ბენზინის ფილტრები დავცლილია,
3. ბენზინის, აბრატნის და მესამეა კიდე რაღაც შლანგი გაჭედილი არ არის,
4. წრედში ბენზინის წნევა არის 4, ასე უწერია კიდეც პრისკებთან რომ პატარა მრგვალი რკინაა იმაზე,
5. დროსელი-ზასლონკა იდეალურად მუშაობს, ზასლონკა 5 000-ზე იღება,
6. მატორის თავზე რომ პატარა საჰაერო მილებია დავცვალე ყველა და მუშაობს,
7. სვეჩები, პროვოდები, ბაბინები კარგია,
8. გადაცემათა კოლოფი კარგია,
9. დიაგნოსტიკაზე არაფერ შეცდომას არ წერს!
10. სვეჩები რომ მოვხსენი ძალიან თეთრია (ფურცელივით თეთრი)..
ხო პრისკებ რაც შეებება, მანამდე მოვხსენი და ხსნარით გავწმინდე, რომ არაფერი უშევლა მერე ჩავასხი ბაკში რაღაც სხვა სპეციალური ხსნარი,
ძალიან ეკონომიურად ვატარებ მანქანას, თითქმის სულ დავაგორებ...
ესეიგი რა მეეჭვება მე...
ჟაჟიგანია მგონია რატომღაც, მაგრამ მაგან ძაგძაგი და პერებოი იცის, გაწევაშიც მოიკოჭლებს, ჩემი კი საკაიფოდ დარბის...
ადრე კომპიუტერზე წერდა ლამბდაზონდებს, წავშლიდი და 1 საათში ისევ ეწერა შეცდომა, მაშინაც იგივე ბენზინს ვასხამდი რასაც ახლა,
შესაძლოა ლამბდებიც იყოს,
მითხრეს ვოზდუჰამერი ნახეო მაგრამ ჩემი აზრით ეგ რომ გაფუჭებული იყოს ეგრევე დაწერდა.
გლუშიტელი გაჭედილი რომ იყოს უკან ბოლიც არ გამოვიდოდა შესაბამისად,
სხვა რა რჩება ბიჭებო? რა შეიძლება კიდევ რომ გამოვრიცხოთ?
1. ჟაჟიგანია მიდის პირდაპირ პროცესორიდან ინპორმაცია იღიბს კოლერვალიდან, რასპრედვალიდან ვოზდუხომერიდან,ლამდიდან, ძრავის ტემპერატურის დაჩიკიდან.
2."ადრე კომპიუტერზე წერდა ლამბდაზონდებს, წავშლიდი და 1 საათში ისევ ეწერა შეცდომა"ეხლა როგორ არის?
3. "გლუშიტელი გაჭედილი რომ იყოს უკან ბოლიც არ გამოვიდოდა შესაბამისად" გამოვა მაგრამ ლამბა გაყ***ბა
#20
Posted 12 March 2010 - 17:09
_JABA_, on 12 March 2010 - 04:53 PM, said:
ყოველ 8 000-ზე ვცვლი ზეთს და შეცვლიდან შეცვლამდე 500-700 გრამს იმატებს
თან არც ბოლავს..
ნუ მიხეთავ გულს


მე ვასხავ ARAL 5W40 ვწლი 10 000 კმ-ზე 30 000 კმ-ზე მაგივრად და შეწვლიდან შეწვლამდე ჩამოდის მაქსიმუმიდან მინიმამდე
ARAL-მა ეგ აქვს მინუსი
არანაირ შემთხვევაში არ უნდა დაიმატოს ესეგი ან ანთიფრიზი ჩადის ან ბენზინი