Audi Club Georgia: BMW-ს პირველი დღე და მისი რეკორდები - Audi Club Georgia

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Share BMW-ს პირველი დღე და მისი რეკორდები

#1 User is offline   ///M-POWER profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:Ba\/aria
  • წამყვანი:უკანა

Posted 17 May 2010 - 00:56

Posted Image


პირველი დღეები


1916 წელი: BMW გახდა პირველი ქარხანა ავიაცის თვითმფრინავების ძრავების.

=======================================================
Posted Image
1917 წელი: კომპანია Rapp motor company გადაკეთდა Bayerische Motoren Werke.


==============================================
Posted Image
1919 წელი: ფრანც ზენო დიმერ (შუაში რო დგას) თავისი რეკორდული თვითმფრინავით BMW-ს ძრავათი.

ფრანც ზენო დიმერმა, დაამყარა პირველი მსოფლიო რეკორდი BMW-ს ისტორაში. რომელმაც შეძლო ყველაზე მაღლა აფრენა 9760 მეტრო სიმაღლეზე. თვითფრინავში იდო ძრავა BMW IV-ის


==============================================
Posted Image
1922 წელს:BMW ააშენა შენობა რომელიც დღესდღებოთი დგას მოშორებით აეროპორტ ობერვიზენფელდ.


Posted Image
1923 წელი: პირველი მოტოციკლეტი BMW-სი.



==============================================
Posted Image
1924 წელი: შეჯიბრება თვითმფრინავების ვინ უფრო მაღლა აფრინდება.

პირველი კონტინეტალური ფრენა თვითმფრინავით, BMW-ს ძრავათი.


==============================================
1926 წელი: გიდროთვითმფრინავი Rohrabch VII BMW-ძრავით დააამყარა 5 მსოლფიო რეკორდი.

1927-წელი: ამ წელს იქნება დამყარებული 87 რეკორდი თვითმფრინავეში მსოფლიოში, რომელსაც 29 -თვითმფრიანვს BMW-ძრავა ედო.



Posted Image
1928 წელი: ლოგისტიკა ქარხანაში აიზენახე.

BMW-იძენს აუტომობილების ქარხანას აიზენახე (ტურინგია) ხოლო კიდე იღებს ლიცხენძიას არც თუ ისე დიდ კომპანიასთან Dixi.

==============================================
Posted Image
1929 წელი: პირველი აუტომობილი BMW. BMW 3/15 PS.

Dixi- დაარქვეს პირველ აუტომობილს BMW. ის იყო შემუშავებული მიუნხენში, ასევე ყველა პროდუქცია BMW-სი. მაგრამ წარმოება იქნა გაგრძელებული 40-წლამდე აიზენახში. ერნს ხენ გახდა ყველაზე სწრაფი მოტოციკლი მსოფლიოში BMW-ს მოტოციკლით.

BMW-ხსნის რეკორდებს

Posted Image
1930 წელი: დიდი მგზავრობა გირდოთვითმფრინავით, BMW-ს ძრავათი.

ფოლგან ფონ გადაიფრინა სამხეთ ატლანტიკი ღია გიდროთვითმფრიანვით BMW-ს ძრავათი. BMW Hornet და BMW Xa- აღიარეს საუკეტესო ძრავები გამოსული BMW ქარხანიდან მიუნხენიდა.




==========================
Posted Image
1932 წელი: შემუშავებულია მუნხენში, ხოლო გამოშვებულია აიზენახში. BMW 3/20



===========================
Posted Image
1933 წელი, ამ მოდელიდან წავიდა ტრადიცია BMW -ქარხანაშI 6-ცლინდრიანი ძრავების.


=============================
Posted Image
1934 წელი: რადიალური ძრავა BMW 132 ბომბარდირის თვითმფრინავზე JU 52.

მისალოცი ავიაციული ძრავების გახდა BMW flugmotorenbau. რადიალური ძრავა BMW 132 შესანიშნავი ძრავა, დამზდებულია დიზაინი pratt & whitney.


=============================
Posted Image
1935 წელი: ტექნოლოგიური სენსაცია. BMW R12 გახდა პირველი გიდრავლიკური წინა ###.




=============================
Posted Image
1936 წელი: კლასიკური სპორტული აუტომობილი თავის დროს. BMW 328

ბერლინში ჩატარებული პირევლი ოლიმპიური შეჯიბრების შემდეგ, BMW-მ დაიწყო გამოშვება პირველი სპორუტლი აუტომობილის 2-ლიტირანი ძრავათი.


===========================
Posted Image
1937 წელი: ერნს ხენნრე რეკორდული მოტოციკლით.


ერნს ხეენრე დაამყარა რეკროდი მოტოცილკით რომელსამ შეძლო (279.5კმ-ს განვითრება) და ამ რეკორდის მოხსნა ვერ შეძლეს 14 წლის განმავლობაში.


==========================
Posted Image
1938 წელი: BMW 328 რბოლაზე.

როდსტერი BMW 328 გებულობს ათასწლეულის თავის კლაში რბოლას სახელად (Mille miglia) იტალიურ რბოლაში .



========================
Posted Image
1940 წელი: ისევ მოგება Mille miglia BMW 328.

დაწყებული სერიული გაყიდვებით BMW-ისევ იგებდა და იატლუირ რბოლას Mille miglia-ში. . 1945 წელს იყო გამოშვებული დაახლოებით 30000 ცალი.

========================
Posted Image
1943 წელი: თვითმფრინავი Arado 234 ერთერთი პირველი თვითმფრინივი რომელიც იყო აღჭურივლი BMW რეაქტიული ძრავით BMW 003.

ომის გამო BMW-ს მოტოციკლები მალ მალე გადაჰქონდათ აიზენახში. აუტომობილების გამოშვება ცოტახნით გაჩერდა. 1929 წლიდან BMW-მ გამოუშვა 81 228 აუტომობილი.


რეაქატიული თვითმფრინავი BMW განახორცილება პირველი ფრენა. მოდელის ინდექსი იყო 109-003. ხოლო რამოდენიმე წლის შემდეგ, რეაქტიული ძრავების გამოშვბა სერიულად წამოვიდა.

======================
Posted Image
1944 წელი პირველად ვინ განალაგა თვითმფრიანვებში ძრავები იყო ხელმუთ გრაფ ფონ, (მარცხნივ)

BMW ანხორციელებს ცდებს ომის სარაკეტოს.



=====================
Posted Image
1945 წელი: მუნხიენის ქარხანა, იქნა მაგრად დანგრეული მერეო მშოფლიო ომის დროს.


მეორე მსოფლიო ომის დასასრულს BMW-ქარხანა იყოს რუინში და კიდე დალსოფორდე ცულსფორში.

ეკონომიკური სასწაული

Posted Image
1948 წელი: BMW უბრუნდება მოტოციკლებს სახელად R 12.

ერთცილინდრიანი ძრავა, პირველად გამოსულა BMW-ს მიერ, ხდება პირველი დასაწყისი მოტოციკლებისა.





Posted Image
1950წელი: მიპრველი მოტოციკლი ომის შემდეგ იპოზიტური ძრავათი BMW R51/2.

R51/2. იყო სესანიშნავაი მოცოციკლი 2 ცილინდრანი ძრავათი.



Posted Image
1951 წელი: კონცრაყ ანდრეაუნდერი, პირველი კანსლერი ფედერაციის რესბუპლიკაში, გერმანია გვანახებს სედანს BMW "STATE sedan" რომელიც შექმნეს 501-ის ბაზაზე.

BMW გამოუშვა თავისი პირველი სედანი 501-ბაზაზე, ის წავიდა გაყიდვაში სერიულში, მაგრამ იმ დროს ფინანსურმა კრიზისმა ეს იმედები გაუცრუა.


1954 წელი: BMW გახდა ჩემპიონი მსოფლიოსი, რობლა მოტოციკლებზე, და ეს ტიტული ძალიან დიდი დრო შეინარჩუნა ზუსტად 20-წელი.


Posted Image
1955 წელი: გუნდი "კრაუსი-პრტუნინგ რბოლაზე, Sux Days.

განყოფილება BMW Triebwer GmbH განაგრძო ცხოვრება ქალაქ ალლახში. კომპანია ისევ თავისი ტრადიციებით აგრძელებს საავიაციო ძრავების დამზადებას. მოდელი R50 და R60 წარმოგვიდგენენ ახალ თაობას მოტოციკლეტებში BMW-ეებში, რომელიც იყო რბილი საკიდით დამყენებული. მოდელი Isseta ქარხანამ დაიწყო გამოშვება დაბალი კლასიდან.


Posted Image
Isseta რომელმაც გაითქვა სახელი მოტოციკლებსა და მანქანებს შორის, ეს აუტომობილი იყო დამზადებული დაახლოებით 200.000 ცალი.


Posted Image
1956 წელი: ეს მოდელი დღეს ძალიან იშვიათია ლეგენდარული BMW 507.

მოდელი BMW 507 და BMW 503 დღეს ამათ ეძახიან "ბებერ ვეტერანებს და ვარსკვლავებს" 50-წლის წინათ ეს მოდელი იყო გამოშვებული 412 და 253 ცალი, რათქმაუნდა ყველა მოდელი ეგზეპლარი იყო.

Posted Image
1959 წელი: ხელისუფლება BMW-სი.

ამ წელს დაიწყო ბევრი სედანების BMW გაყიდვა. ბევრმა აქციონერმა და დილერემბა, როგორც იქნა გადაიარეს ძლივს დიდი კრიზისი. და BMW-ს აწი შეუძლია ისევ განაგრძოს და მიაღწიოს შედეგებს, (7-სერია) 700-გადხდა ყველაზე გამართლებული მოდელი სერიულებში.

Posted Image
1962 წელი: დილერები იღებენ აუტომობილებს.

1500 მოდეილი გახდა და შეიქმნა იმისთვის რომ, ხალხს ეგრძნოტ საკუტარი თავი სუფთა კომოფრულ აუტომობილში.

წარმოეობა მომავლის

1965-წელი: განყოფილება BMW Triebwerkbau GmbH გაყიდულია. 25-წლის შემდეგ კომპანია BMW შეწყვიტა მთლიანად ავიაციური ძრავების გამოშვება.

==================================================
Posted Image
1966 წელი: BMW 1600.

BMW-იწყებს გამოშვებას სერიული გაყიდვებში შემდეგი მოდელის 2-კარებიანი-ის სახელად 1600. ამ მოდელიდან დაიწყო 3-სერია.

==================================================

Posted Image
1967-წელი: წარმოებელი Hans Glas-ი დინგოლფინგში. დაუტვებს თუ არა BMW-მათ სამუშაო ადგილებს.

BMW შეიძინა წარმოებლები Hans Glas GmbH დინგოლფინგში. შემდეგ აშენებს კიდე ერთ ქარხანას მანდ.


==================================================
Posted Image
1969-წელი: მოტოციკლეტები BMW იწარმოება ყოფილი ავიაძრავების ქარხანა ბერლინში.

მომატებული მოთხოვნილება მოტციკლეტების გაყიდვაში, აღორძინდა ბაზრობა აუტოტრანსპორტის. BMW-ს გადააქვს თავისი გამოშვება მოტოციკლების 3 ქარხანა ბერლინში. გამოჩენა ახალი მოდელის 5-სერიის იცვლება დიზაინი მოტოციკლისას.


==================================================
Posted Image
1970-წელი: BMW-ს შტაბი ახლოს ოლიმპიურ ცენტრტან მიუნხენში.

მეორე აუტომობილის ქარხანა კომპანია BMW-აშენებს დინგოლფინგში. იწყებს მუსაობას ცენტრალური საწყობი ნაწილების. 4-ქარხანა აშენებს ლანდსხუტში. და ასევე შემდგომ პირველი ქვა ფუტურისტიკული შენობა მთავარი ოფისის ჯგუფი მიუნხენში.


==================================================
Posted Image
1972-წელი: დიდი ხნის შემდეგ ეძლევათ საშვალება სამხრეთ აფრიკელ მომუშავეებს BMW-ში მიიღონ თანაბარი უფრლება სხვა დანარჩენებივით.

პირველი 5-სერია იქნეა გამოშვებული მიუნხენში როცა იყო ოლიმპიური თამაშები. გამოკვლევა და შემოწმება მიდიოდა კიდე ტურბოძრავების და ელექტრობის მაგ დროს ქარხანაში. იმისთვის რომ BMW-ჰქონოდა თავისი სპორტული ატელია, მაგ დროს იყო ჭორის დონზეზე გასული ინფორმაცია BMW Motorsport GmbH. BMW ამზადებს ქარხანას სამხრეთ აფრიკაში.


==================================================
Posted Image
1973-წელი: პირველი აუტომობილი მასობრივი გაყიდვებით ტურბოძრავებით, ამ მოდელის სახელი იქნება სერჩეული BMW 2002 turbo.

კომპანია გადადის ახალი შენობაში მიუნხენში და აღებს ახალ ქარხანას დინგოლფინგში. მოდელი BMW 2002 Turbo ხდება პირველი მსოფლიოში მასობრივი გაყიდვებით აუტომობილი ტურბოძრავებით. BMW მიიღო სახელი ცემპიონი ეუროპულ რბოლაზე ფორუმლა 2-ის ეუროპულ ჩემპიონატზე ტურისტულ აუტომობილში და ასევე 12-ჯერ მოიგო ჩემპიონატი მსოფლიოსი მოტიციკლეტზე. მოტოციკლეტების განყოფილება აღნიშნავს თავის 500,000 მოტოციკლებს. საფრანგეთში გაიხსნა პირველი ეუროპული განყოფილება. ასევე გაიხნსა ოფისი BMW-სი სერვისის ამერიკაში. შემოდგომაზე ცნდება პირველი ნაფთობის კრიზისი.


==================================================
Posted Image
1974-წელი: პიონერი სისტემებში ABS: BMW 3.0 CSL

BMW 3.0 CSL-პირველად გამოჰყავს რობალზე სისტემა ABS-ით. ამ სისტემას BMW-ზე ჰქონდა დიდი მიშვნელობა რათა დაემტიცებინა წარმოებლის ხარიხსი და სიზუსტე.


==================================================
Posted Image
1975-წელი: ალექანდრე კალდერი და მისი შედევრი.

გამოშვებული იქნება 3-სერია. ალექანდრ კალდერმა შექმნა პირველი მანქნა BMW Art Car.

==================================================
Posted Image
1976-წელი: აგრძელებს ტრადიციებს კუპე BMW: 6-სერია.

საზოგადოებას გააცნეს ახალი 6-სერია კუპე.


==================================================
Posted Image
1977-წელი: კურსი აუტომობილების სწავლის: სწავლება მართვის პროფესიონალურ დონეზე.

გამოშვებული იქნება მოდელი 7-სერიის. პრეზიდენტ ვალტერი ხსნის კიდე ერთ ქარხანას მოტოციკლების ბერლინში. აუტომობილების კურზე BMW-პირველად ასწავლის პროგრამას გზის უსაფრთხოებას.


==================================================
Posted Image
1979-წელი: პირველი ქმნილება განყოფილების BMW Motorsport GmbH: M1.

კომპანია BMW იწყებს გამოშვებას პირველი ციფრული ძრავების, ელექტრონული მართვის, უშვებს პირველ ბრონირებულ BMW-ს, იწყებს კვლევას წყალბადიანი ძრავების, და ასევე დებს ხელშეკრულებას თანამშრომლობას კომპანია Steyr-Daimler-Puch. და ასევე დაარსდა კომპანია 'Spielmotor Munich რომელმაც პირველად შეუთანხმდა სახლემწიფოს ჩაეტარებინათ კულტურუსლი ღონისძიება. პირველად სხდომაზე წავიდა ლაპარაკი BMW-ს საკითხზე და მის შემდეგ სემოდის წარმოება M1-ის.


==================================================
Posted Image
1980-წელი: ძრავა, რომელმაც მოუტანა BMW-ს სახელი მსოფლიოს ჩემპონი რბოლაზე ფორუმა1.

იწყება მასიური წარმოება სისტემის ABS და დამზადება ძრავის ფორუმა 1-ის რბოლაზე. 1)BMW-ს მოტოციკლი იმარჯვებს რბოლას რალლი პარიჟ -დაკარის ყველაზე რთული რბოლა მსოლიოში. ხოლო მაგის შემდეგ ისევ იმარჯვეს და იღებს ამ ტიტულს მესამეჯერ.



გაგრძელება იქნება!!

This post has been edited by ///M-POWER: 17 May 2010 - 01:05

Bayerische ///Motoren \/\/erke AG
BMW ///Motosport GmbH Ba\/aria
///M Performance

Posted Image
0

#2 User is offline   ///M-POWER profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:Ba\/aria
  • წამყვანი:უკანა

Posted 19 May 2010 - 15:41

80-იანი წლები


Posted Image
1981 წელი: BMW შორი აღმოსავლეთში.

BMW -პირველი ეუროპული იმპორტული აუტომობილი, დაარსებული იქნა საწარმოო იაპონაში.

1982-წელი:ქარხანა Steyr იწყებს ხარისხიანი და კარგი გამოშვებას BMW-სი იაპონიაში. იწყებბა მოლაპარაკება 6-ახალი ქარხანის გახსნა ქალაქ რეგენბურგში . BMW 6-ჯერ იგებს რბოლას ფორულა 2-ში.

==================================================

Posted Image
1983 წელი: კანცლერი გელმუტ კოლი პრეზენტაციაზე ახალი მოტოციკლების სერიის K.

Posted Image
1983-წელი: ნელსონ პიკე იგებს რბოლას
ფორუმლა 1 აუტომობილში Brabham BMW


ნელსონ პიკე გახდა მსოფლიოს ჩემპიონი აუტომობილ Brabham BMW ფორუმლა 1-ში. ცერემონიაზე როცა გადაწყდა K-სერიის გამოშვება გაიხნსა ახალი ქარხანა ბერლინში და ოფიციალურად გახსნა კანცლერ გელმუტმა. BMW თავაზობს მყიდველებს ც-კლასის დიზელის ძრავებს. ჟენევაში პირველად კომპანია BMW-ითხოვს გამოიყენოს ეუროპაში მხოლოდ არაატილირებული საწვავსი.




==================================================
Posted Image
1984-წელი:ათასზე მეტი რობოტი ინტეგრალირებს საამწყობო ხაზებს მიმდინარეობს 80-იან წლებში.

გამოჩნდა პირველი ეუროპული მოდეის ც-კლასის კატალისტიკური და ნეიტრალიზატორი. ეს ყველაფერი მზადება განყოფილეა BMW Technik GmbH. კომპიუტერები და პროგრამები ამზადებენ ნამდვილ გადატრიალებას საქმეში უფრო დაგეგმვაში და წარმოებაში.




==================================================
Posted Image
1985 წელი: დასამზადებელ ქარხანაში BMW ორგანიზირებას აკეთებს სისტემა დაყენება ნაწილების მკაცრად საწარმოო გრაფიკულის პრინციპულად "ზუსტად დათქმულ დროს".

დაახლოებით 1-საუკუნის განმავლობაში 2 საბურავებიანი მოტოციკლი BMW-მ დაამზადა 37,000-ცალი. აღნიშნავენ ამ საქმის ბოლომდე და ზუსტად დამზადებას ინჟინრები BMW-ს ცენტრში. BMW 325 iX გახლდათ პირველი აუტომობილი 4x4-სისტემის BMW-ში. მეთოდები დაყენების. სტროგად გამოშვებული გრაფიკული დეტალის იწყება პრინციპების შეცვლა და იწყება მძლავრად შემოწმება საამწყობო და დამზადებლის კონტროლი.




==================================================
Posted Image
1986-წელი: გამოფენა "აუტომობილი და ხელოვნება".

Posted Image
1986-წელი: მართვა აუტომობილების საგზაო მოძრაობის აუტომობილის მომავლის გამო.

აუტომობილი ახნიშნავს თავის ბევრ წლისთავს. BMW იწყებს დიდმაშტაბიან რეტროსპეკულ გამოფენას, რომელმაც მიიღო ტიტული აუტომობილი და ხელოვნება. ასევე BMW-ს ბრენდი აღნიშნავს ტავის მოგებას ყველაზე წარმატებული აუტომობილი BMW-ე აშშ. (96800 რეგისტრაცია) და პირველი დღე მოუშაობის რესენბურგის BMW-ს ქარხანაში. ერთან დაახლოებით 30-ბრენდთან ერთად BMW იწყებს პროექტს "პრომეტეი" მოწოდებული ოპტიმიზირებული ტრანსპორტული შედევრი მიმდინარეობა 90-წელში




==================================================
Posted Image
1987-წელი: აუტომობილი ჩემპიონი მსოფლიოსი
რობერტო რავალი: BMW ///M3 E30

BMW წარმოგიდგეთ 50-წლის შემდეგ 12-ცილინდრიანი აუტომობილის ძრავა, რომელიც დამზადდა ელექტრული გაზისგამანაწილებელი შეფრქვევის სისტემით დიზელისთვის. ყენდება ბორტკომპიუტერი და დიაგნოსტიკა მოდელებში ყველა სერიაში და M3 პირველ მთელ ისტორაში იგებს მსოფლიოს რეკორდულ მაჩვენებელ რბოლას კლასი ტურისტული აუტომობილის.



==================================================
Posted Image
1988-წელი: BMW Z1 შეეხამება თავის ნოვატორული ტეხნოლოგიით და პრინციპი კლასიკური როდსტერების.

იწყება წარმოება როდსტერის Z1. მოდელი K 100 მოტოციკლი ხდება ერთერთი მსოფლიოში სისტემა ABS-ით. (ასევე ნეიტრალური კატალისიკურობით) იხსნება სერვის ცენტრი Москв-ში ცენტრი იმპორტი იაპონიის. ქარხანა რესენბურგში იწყებს მუშაობას 4-შეცვლით +ჩართვით შაბათის. ამწყობი ქარხანები სამხრეთ ამერიკის, სამხრეთ აფრიკის და აღმოსავლეთ აზიის გამოდის 250000 -ათასი აუტომობილი. კლუბი BMW-სი კიდე აერთიანებს 100,000 -ათას ხალხს.


==================================================
Posted Image
1988-წელი: პირველი სისტემა ABS მოტოციკლებისთვის.


==================================================
Posted Image
1989-წელი: ახალი კუპე BMW 850i.

წელი, რომელზეც დაეცა რკინის ფარდა, კომპანმია BMW აწარმოა მილიონობით აუტომობილი, კომპანია ანახა საბრუნავი 20.000 მილიონი გერმანული აუტომობილების მარკებს, და BMW ყიდულობს ფორმა Kontron GmbH. სპეციალურად იქნა შესყიდული ტეხნოლოგიებისთვის. იმ წელსვე გამოდის ახალი მოდელი მოტოციკლის K1 და მოდელი 850i Coupe.


გაგრძელება იქნება!!


გთხოვთ არ დაპოსტოთ, დავასრულო და მერე :)
Bayerische ///Motoren \/\/erke AG
BMW ///Motosport GmbH Ba\/aria
///M Performance

Posted Image
0

#3 User is offline   ///M-POWER profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:Ba\/aria
  • წამყვანი:უკანა

Posted 04 June 2010 - 23:12

შეგიძლიათ აწი დაპოსტოთ...


რაც შეეხება გაგრძელებას, მცირე ინფორმაცია იყო ბოლოში, და ვირჩიეე გავაღებთქო, თუ კარგი ინფორმაცია გამოჩნდება ჩავამატებ :)

This post has been edited by ///M-POWER: 04 June 2010 - 23:12

Bayerische ///Motoren \/\/erke AG
BMW ///Motosport GmbH Ba\/aria
///M Performance

Posted Image
0

#4 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 07 June 2010 - 19:48

850-ს კი გატესტავდა კაცი :dino:
Posted Image
0

#5 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 07 June 2010 - 19:52

///M-POWER
აჰა
გაქრა ლინკები
მასე შეიძლება დაემართოს ყველა ქართულ პორტალს
ვფიქრობ საკუთარის გაკეთებაზე მარა მანამდე იქნებ radikal-ი გამოიყენო
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

#6 User is offline   AL Janinny profile Icon

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Club Manager
  • Posts: 15,836
  • Joined: 02-February 10
  • ქალაქი:დედაქალაქი
  • Car:VQ35DE
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:უკანა
  • ძრავი:3.5
  • ცხენის ძალა:360
  • ნომერი:GT-R

Posted 07 June 2010 - 19:56

მართალი ხარ ენდრიუ, მახსოვს რომ სთხოვე///M-POWER-ს და არ დაგიჯერა :laugh:
ესეც შედეგი
Posted Image
0

#7 User is offline   ///M-POWER profile Icon

  • Member
  • PipPip
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 24-February 10
  • ქალაქი:Ba\/aria
  • წამყვანი:უკანა

Posted 07 June 2010 - 22:57

ცოცხალია ცოცხალი :laughing:
Bayerische ///Motoren \/\/erke AG
BMW ///Motosport GmbH Ba\/aria
///M Performance

Posted Image
0

#8 User is offline   apocalips profile Icon

  • Andrew
  • Icon
  • Insert nick to fast reply form
  • Quote selected text to fast reply form
  • Group: Administrators
  • Posts: 4,259
  • Joined: 25-January 10
  • ქალაქი:Google
  • Audi:A4 S-Line
  • კოლოფი:TipTronic
  • წამყვანი:Quattro
  • ძრავი:1.8T
  • ცხენის ძალა:170
  • გამ. წელი:2005
  • ნომერი:FIX-111

Posted 08 June 2010 - 11:25

View Post///M-POWER, on 07 June 2010 - 22:49 , said:

ცოცხალია ცოცხალი :laughing:

ელექტრო შოკის შემდეგ
ცოტახნით განაგრძო ცხოვრება :rolleyes:
Posted Image
Posted Image
შეაფასე ფორუმელო, ფორუმელი!
მოგეწონა კომენტარი? Posted Image
არ მოგეწონა! Posted Image
© apocalips
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Free Page Rank Tool
"));